środa, 8 lutego 2017

Nowe odcinki "Mój rycerz i ja" w Boomerangu

Znalezione obrazy dla zapytania My Knight and MeFanów animacji CGI Boomerang zaprasza na nowe odcinki serialu "Mój rycerz i ja".

 

 

Henry jest rycerzem, któremu przyświecają szlachetne cele. Niestety, ich realizację utrudnia wrodzona niezdarność bohatera, ale na szczęście towarzyszą mu wierni kompani: syn Jimmy oraz odważna księżniczka Cat. Wyjątkowe trio zapewnia masę dobrego humoru i zabawy w ponurych czasach średniowiecza. 
źródło: http://dubbingpedia.pl/wiki/M%C3%B3j_rycerz_i_ja 

Za dubbing do serialu odpowiada studio SDI Media Polska. W polskiej wersji językowej występują: Grzegorz Kwiecień (Henry),  Karol Jankiewicz (Rudy Jimmy), Beniamin Lewandowski (Kurt), Krzysztof Szczepaniak (Lance) oraz Agnieszka Fajlhauer (królowa/mama Cat).

Premiera nowych odcinków serialu już od poniedziałku 13 lutego o 15:00 w Boomerangu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz