Turner przeprowadzi rebranding kanału Boomerang
Turner Broadcasting ogłosił re-launch Boomeranga,
swojego drugiego, flagowego kanału dla dzieci. Stacja będzie kierowana
do młodych widzów i ich rodzin, a w jej ramówce, obok ponadczasowych
animacji, znajdą się również współczesne kreskówki. Zmiany ogłosili 15
października Gerhard Zeiler, prezes Turner Broadcasting System International Inc., i Christina Miller, prezes i dyrektor generalna kanałów Cartoon Network, Adult Swim i Boomerang w USA.
Kanał będzie czerpał z nieprzebranych zasobów największej na świecie biblioteki animacji, w której znajdują się produkcje Warner Bros., Hanna-Barbera, Cartoon Network i MGM. Obok znanych i popularnych seriali takich jak: Tom i Jerry, Zwariowane Melodie, Atomówki i Scooby-Doo,
w ramówce stacji znajdą się współczesne produkcje innych wytwórni z
całego świata. Wraz z re-launchem odświeżony zostanie też wygląd stacji.
Dodatkowo pierwszy raz w historii, w ramówce Boomeranga w 13
międzynarodowych pasmach znajdzie się własna, oryginalna produkcja
stacji.
Zgodnie z zapowiedzią z początku roku w Stanach Zjednoczonych na antenie
Boomeranga wprowadzone zostaną przerwy reklamowe, a czas antenowy
stacji będzie oferowany reklamodawcom. Re-launch kanału oficjalnie
rozpoczął się 29 września, pierwszym terytorium, gdzie widzowie mogą już
oglądać Boomerang w odświeżonej formie jest Ameryka Łacińska. Następnie
zmiany zostaną wprowadzone w australijskiej wersji kanału, 3 listopada.
W kolejnych regionach zmiany będą przeprowadzane w 2015 roku.
"- Re-launch Boomeranga, który jest naszym drugim flagowym kanałem, to świadectwo jego globalnej popularności" - powiedział Zeiler. - "Jesteśmy
dumni, z tego, że możemy zobaczyć tę stację w nowym wcieleniu, jej
odświeżony wygląd i styl odzwierciedlają jej jakość i współczesny
charakter. To kolejny krok w naszej strategii opartej na dalszym
budowaniu sukcesu naszych międzynarodowych kanałów dla dzieci."
- "Boomerang ze swoja ponadczasową ofertą zawsze był ulubioną stacją wielu pokoleń" - dodała Miller. "- To
wyjątkowa okazja, nie tylko do przedefiniowania tego, czym jest
rodzinne współoglądanie telewizji, ale też do rozwoju naszego globalnego
portfolio kanałów dla dzieci i pozycjonowanie go na wszystkich
platformach wraz z Cartoon Network."
Boomerang, który jest dostępny w ponad 250 milionach
gospodarstw domowych na świecie, zostanie odświeżony nie tylko na
antenie, ale również online i na platformach mobilnych. Na nowej stronie
internetowej kanału znajdą się ekskluzywne gry, zabawy i treści, które
pozwolą fanom jeszcze głębiej zanurzyć się w świat stacji. Młodsi
użytkownicy będą mogli cieszyć się odpowiednimi dla ich wieku grami z
ich ulubionymi postaciami, starsi fani natomiast będą mogli dowiedzieć
się więcej o swoich ukochanych bohaterach i serialach.
Zgodnie z Harris Poll 2013, sondażem przeprowadzanym w Stanach
Zjednoczonych, Boomerang jest najbardziej cenionym przez rodziców
kanałem dla dzieci. We wrześniu tego roku, Nielsen Media Research
włączył Boomerang do panelu badań oglądalności wśród abonentów
wszystkich, podstawowych sieci kablowych. Pierwsze ratingi potwierdzają
popularność stacji wśród widzów oglądających wspólnie telewizję.
I have the right images on my blog, you could use those instead:
OdpowiedzUsuńhttp://cartoonnetworkhqboomeranghq.blogspot.pt/2014/09/bm-la-has-rebranded.html (first image only)
http://cartoonnetworkhqboomeranghq.blogspot.pt/2014/10/boomerang-to-finally-rebrand-in-europe.html