wtorek, 5 września 2017

Nowe odcinki Stevena Universe w Cartoon Network

Znalezione obrazy dla zapytania Steven UniverseOd dnia wczorajszego (tj. poniedziałek 4 września) emitowane są nowe odcinki serialu Steven Universe w Cartoon Network.


We wrześniu na antenie Cartoon Network premiera czwartego sezonu przygód Stevena Universe’a. W nowych odcinkach bohater razem z Connie odwiedzą bibliotekę publiczną, gdzie znajdą stary dziennik, którego właścicielem był William Dewey. Innym razem Steven postanowi, że będzie przepowiadał ludziom przyszłość. Początkoowo okaże się, że to dobra zabawa, ale sytuacja zmieni się, gdy bohater pozna tajemniczego mężczyznę, którego przyszłość maluję się w wyjątkowo czarnych barwach.

źródło:  http://premierywtv.pl/cartoon-network-boomerang-we-wrzesniu-2017#more-11940

Za dubbing do serii w reżyserii Agnieszki Zwolińskiej odpowiada studio SDI Media Polska. W głównych rolach występują: Jan Rotowski (Steven Universe), Katarzyna Łaska (Perła), Brygida Turowska-Szymczak (Ametyst), Agnieszka Kudelska (Granat) oraz Andrzej Chudy (Greg Universe)

Emisja nowych odcinków w dni powszednie od 4 do 21 września o 20:35 w Cartoon Network.

3 komentarze:

  1. Witam, mam pytanie dotyczący właśnie daty 4 września i polskiego cartoon network. Otóż odbieram cartoon network przez sieć kablową UPC na dekoderze mediabox i od 4 września angielska scieżka audio przestała odbierać. Nadal można ją wybrać w opcjach, ale zamiast niej kanał puszcza Polską ścieżkę dzwiękową tyle że dla widzów niewidomych.

    Jest to dla mnie rozczarowujace bowiem lubię oglądać Stevena Universa i Niesomowity Świat Gumballa z angiojezyczną ścieżką. Sytuacja jest tym bardziej osobliwa, że na Boomerangu angielskie audio nadal działa bez zarzutu.

    Chciałem spytać czy inni Polscy widzowie również mają te komplikacje? Czy jest to błąd nadawcy, czy też polski Cartoon Network świadomie porzucił emitowanie angielskiej ścieżki z zamierzenia? A może problem jest po stronie UPC i ich dekodera mediabox? Szukałem wyjaśnień w Internecie, ale niestety nic nie znalazłem. Będę wdzięczny za wszelkie informacje w tej sprawie. Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej mi się wydaje, że to jest błąd nadawcy i błąd UPC. W Cyfrowym Polsacie angielska ścieżka audio działa poprawnie.

      Przy okazji proszę czytać opis bloga pod tytułem, a z wszelkimi wątpliwościami radzę napisać do UPC oraz w wiadomości prywatnej do nadawcy.

      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Rozumiem. Dziękuję za odpowiedź i za radę.

      Usuń